Nekad xwiflaaaaa | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189271667/

Ditt Hex-ID: 110000149412473

Vad är din discord tagg? !xwifla#1873

Vem var det som bannade dig? bulten min bby

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade tråkig rp. jag kunde ha gjort bättre rp med att inte prata i dc under ett senario vilket jag tycker e fel av mig själv. speciellt när jag är sv då ska jag göra rätta saker och vara en förebild för unive roleplay. hade tråkig rp samt att jag hade ett tråkigt senario jag kunde ha pratat ig och haft ett bättre senario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi tänkte råna lsat då såg vi en grabb vi riktade på han och då åkte han iväg sen krockade han vid ett träd då så springer vi fram till han och riktar då märker vi att han tar upp vapen då så skjuter jag han i huvet och så plockar vi han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte fel det var fel av oss att vi satt i dc och snackade under ett senario vi kunde gjort det bättre och haft roligare rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad i förrigår för vdm när jag dsyncade och blev sedan unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut pratat ig istället för att snacka i dc då det är fel av oss och om vi hade fått backa tiden hade vi snackat ig och haft bättre rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att nästa gång deffa i dc och göra bättre rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka