Accepterad xwiflaaaaa | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189271667/

Ditt Hex-ID: 110000149412473

Vad är din discord tagg? xwifla#1873

Vem var det som bannade dig? roziii

Bild på banmeddelande: image (10).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då jag powergamade vilket jag vet att man inte får göra och jag ber om ursäkt för min rp. detta ska förbättras

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade precis blivit stormade för 13gången på en dag av yakuza då väljer vi att köra med en bloods bil till sjukhuset då väljer några att följa efter oss och då körde jag in i en stolpe och då flög vi och landade men jag sa bara aja ja aj istället för o skriva i me vilket var fel jag vet och jag ska bli bättre på att skriva i me

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var absolut inte felaktig då jag powergamde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar alltid lärdom av minna bans och kommer göra det med denna ochså

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat rpa bättre med me och inte bara säga aj aj aj ig så nästa gång ska jag skriva i me.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer börja skriva i me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja snälla det är lördag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka