Nekad xwiflaaaaa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189271667/

Ditt Hex-ID: 110000149412473

Vad är din discord tagg? xwifla#1873

Vem var det som bannade dig? eddibo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (12).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? får jag vara helt ärlig så förstår jag nu men då när vi lallade såtog jag de som ett skämt för dom ressade och dom ressade mig så jag trodde ju att dom skulle göra som dom gjorde 5 gånger inan att dom skulle döda mig och revva mig efter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag hängde me yakuza då kommer trippy o magnus o vi lallar liksom sen börjar han skjuta och då skjuter jag tillbaka jag dödar maknus o han revvar direkt sen så dödar han mig och då revvar han mig så jag såg det som att vi lalla men föstår att vi inte ska göra de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker man kunde typ tagit det support eller något o inte bara perma banna för det var ju inte bara jag som gjorde fel o tycker det är konstigt hur de bara e jag som få perma ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tar alltid lärdom och kommer göra det på denna ochså.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunna tänkt mer på vad jag gjorde. men tycker att man kunde gjord beslutet på ett bättre sätt och inte bara från en sida av myntet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka