Inaktuell xwiflaaaaa | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Ditt discordnamn: chingmannen

Ange ditt födelsedatum 22 December 2008

Varför ska just du bli staff? Hej, ja det som fick mig allra mest att ansöka är att jag tycker det är kul att hjälpa till och förbättra rpn då jag har erfarenheter utav staff sen tidigare. Jag tror själv detta är rätta jobbet. jag har alltid tyckt om att rpa så varför inte försöka göra rpn bättre. Jag har rpa på unive i ca 2år och har själv gjort fel under min tid. Men har lärt mig utav mina fel och det är de jag vill att resterande medlemmar också ska göra. ta del utav sina fel sedan är jag också väldigt aktiv så jag kommer finnas i support för att hjälpa osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mestadels fungerar bra tycker jag, men är alltid bra med mer aktivitet och mer folk som hjälper till. samt alla skott lossningar som folk gör fel på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag nämnde ovan tycker jag mestadels fungerar bra men jag tillsammans med andra staffs skulle alltid kunna kika vart det kan behövas mer energi. t.ex. support,, specc, dc roller osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffsigt med sin roll är ett utav de viktigaste en staff bör göra. Här kommer lite exempel hur man agerar proffsigt.
Man är alltid lika mot alla även fast det är en vän eller inte. Annars är det korruption.
Om folk skriker i support mot t.ex. motparten ska man alltid försöka lugna ner situationen och visa att man bär på staff-rollen
När någon har frågor eller behöver hjälp i t.ex. support är det viktigt att man svarar proffsigt och tydligt så personen förstår vad du menar och vad som gäller.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu skulle jag säga att jag är aktivare än någonsin och skulle inte säga att jag har så mycket för mig så därför skulle det varit perfekt att kunna hjälpa till i staff-teamet. Jag kommer ha mycket tid för staff och kommer säkert kunna göra staff arbete 4-7 timmar om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? sen det hette multistaden 2500 timmar

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej jag har bara varit sv o det var extremt kul

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka