Nekad xwiflaaaaa | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01samme01

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? babbo123456

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är i skolan ungefär 08:30 - 16:00 varje dag sen kommer jag hem och spelar varje dag (detta kan varieras)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år - 1800 timmar på serven

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/934886879495594064/995137188440313927/unknown.png har även blivit felaktikt bannad 16 gånger Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. min uppgift med servervakt är att underlätta för staff teamet samt att se till att inga regelbrott händer på serven som bara är där för att förstöra. en servervakt enligt mig är en person som håller koll på serven men rpar vanligt fast ser till satt serven ökar sin rp nivå och blir roligare och mer bättre rp. en sv som sagt är att se till att folk sköter sig och har roligt och bra senarion

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv (servervakt) så jag kan gör unive till en bättre rp server jag kommer hjälpa till med att underlätta för staff teamet för dom har ju inte alltid ögon överallt då kan jag som sv flicka in och stoppa regelbrotten. när jag säger att jag ska underlätta för staffsen menar jag att jag kan flicka in när det händer ett regelbrott med t.ex en kick eller sv ban beroande på hur grovt det var. t.ex en icke - medlem snackar ooc ig (ingame) då kan jag lägga en kick för att inte banna då han är icke och kanske inte har koll på allt då lägger jag en kick som en varning för att han inte ska göra om det misstaget ingen och lära sig ut av det. en sv är till för att göra lite staff arbete fast med mindre perms + commands och ett mindre uppdrag vi ska underlärra vi ska se till att vi får det dåliga till något bra istället

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är t.ex om jag revvar mig själv i ett skott senario för att vinna det blir inte kul för båda partnerna. abuse kan även vara att om jag är i ett senario där jag har en gun på mig eller något olaglit och jag lägger det i handskfacket och sedan dvar bilen för att få ett mindre straff det är abuse det är inte kul för båda partnerna korroption ska aldrig hända här på serven då det bara fuckar allt. tycker man ska få starka åtgärder för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka