Nekad XVIXelent | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XVIXelent

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Zandi

Vad är ditt discord namn? XVIXelent#8623

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eren Yeager och är 21 år gammal. Jag har bott i Sverige hela mitt liv fast mina föräldrar är från Iran och dem kunde inte bra svenska. När jag var 9 år, den 27 december 2011 så kom det tjuvar i vårt hem. Min pappa försökte hjälpa oss genom att slå dem, men han blev skjuten. Min mamma var jätte ledsen och gick ditt och slog tjuvarna men hon blev också skjuten. Tjuvarna dödade inte mig utan bara sprang iväg. Ända sen dess har jag velat vara en polis. Jag har ilska och hat mot tjuvar och är därför fortfarande ledsen och arg över den situationen som hände för 12 år sedan. När jag blev 14 så började jag gymma för att bli stark och få muskler, senare så ville jag kunna slåss så jag började boxning när jag var 16. Jag har aldrig varit bra i skolan men jag var begåvad i matte, jag fick alltid A i matte. Mina vänner har alltid kallat mig för nörd. Efter jag inte hade någon familj mer så blev jag adopterad av en rik familj, familjen Kujo. Vi bodde i en stor villa men Fru.Kujo kunde inte få barn så dem adopterade mig. Nu är jag 21 och är redo att bli en polis som jobbar för lag och rätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har aldrig Spelat på en RP server men har kollat på massa videos och spelat RP på roblox.
Jag är kommer vara väldigt aktiv på denna servern och har läst alla regler hur många gånger och är väldigt bra på RP.
Denna servern ger mig mycket intresse pga jag vill bli Polis IRL någon dag.
Jag kommer spela på denna servern 6-7 dagar i veckan om jag inte har något annat att göra som jag aldrig brukar ha.
Fett skön community.
Jag kommer hjälpa nya få att uppnå sitt RP liv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv bara. Man ska inte tänka på hur mycket man själv vinner på något om RPn blir dålig t.ex. Man ska alltid tänka på hur RP nivån ser ut, inte bara hur ens ekonomi ser ut. Det betyder bara att man ska se till att RPn hålls på den exemplarisk nivå!

Hur hittade du Unive? Tiktok, vänner och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka