Nekad XVIXelent | Medlem ansökning [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XVIXelent

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Zandi

Vad är ditt discord namn? XVIXelent#8623

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eren Yeager och är 21 år gammal. Jag har bott i Sverige hela mitt liv fast mina föräldrar är från Iran och dem kunde inte bra svenska. När jag var 9 år, den 27 december 2011 så kom det tjuvar i vårt hem. Min pappa försökte hjälpa oss genom att slå dem, men han blev skjuten. Min mamma var jätte ledsen och gick ditt och slog tjuvarna men hon blev också skjuten. Tjuvarna dödade inte mig utan bara sprang iväg. Ända sen dess har jag velat vara en polis. Jag har ilska och hat mot tjuvar och är därför fortfarande ledsen och arg över den situationen som hände för 12 år sedan. När jag blev 14 så började jag gymma för att bli stark och få muskler, senare så ville jag kunna slåss så jag började boxning när jag var 16. Jag har aldrig varit bra i skolan men jag var begåvad i matte, jag fick alltid A i matte. Mina vänner har alltid kallat mig för nörd. Efter jag inte hade någon familj mer så blev jag adopterad av en rik familj, familjen Kujo. Vi bodde i en stor villa men Fru.Kujo kunde inte få barn så dem adopterade mig. Nu är jag 21 och är redo att bli en polis som jobbar för lag och rätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hitta nya vänner och ha det kul :)
Jag kommer också få andra att ha en bra upplevelse när dem är med mig, för att ja är en rolig grabb ibland. Jag vill också ta det seriöst genom att inte fjanta runt och inte följa reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska leva in i sin karaktär och inte gå och börja bryta karaktär så att din motparten får den bästa upplevelsen i scenariot. Att man ska rollspel som i verkligheten och man förväntar sig att motparten ska göra samma sak så båda får lika bra upplevelse.

Hur hittade du Unive? Tiktok, vänner och youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka