Nekad xVasse27 | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vasse27

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128360944/home

Ditt Hex-ID: 1100001459fb7f0

Vad är din discord tagg? xVasse27#7957

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kniv på allmän plats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kniv på allmän plats står de så antar därför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va me 2 andra jag åkte i min bil o de åkte på en cross tillsamans jag körde normalt sen kommer en saab som kör säker 250+ o kör in i mig vid sidan min bil blev inte skad så mycke elr jag, jag gick till han o fråga vrf kör du som en idiot o han va kaxig o slog mig först ett slag sen tog jag fram en kniv men ångra de o tog bort den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fast i irl kan mna väll ha kniv på sig elr? vrf blir man bannad för de om man tar fram den på allmän plats? polis kan ju ta o komma då väll de deras jobb om jag har kniv på mig inte banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för halft ooc i twt när mitt spel buggade o jag skrev t han det i twt men har inte hänt sen dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ta fram kniv/ enfast man kan göra de irl på allmän plats. ringt snuten för han slog mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte ta fram kniv på allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka