Accepterad xVasse27 | Ban överklagan [320]'

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vasse27

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128360944/home

Ditt Hex-ID: 1100001459fb7f0

Vad är din discord tagg? Vasse27#7957

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: oseriös rp lallig karaktär ~Jackz Den här avstängningen går ut om: 1 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, förmodligen för dem kläderna jag hade på mig men ser inget fel o ha dem då jag sett flertal personen ha liknade outfits o de ba ett par kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va nåra som skrev "King E" i twt vilket menas att man behöver akut hjölp typ uppe i nakenstaden o då ska alla som e med i en cirkel åka dit o hjälpa dem som blir utsatta för nått där. o Då åkte jag, gambino, o nåra andra upp dit o löste de som hände där. Sedan skulle vi dra o då satt jag mig i en bils bagagelucka för jag skulle va afk 1-3 minuter o gå göra en macka o när jag kom tbx var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de va felaktigt då jag tycker man borde få ha på sig vad man vill.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg så mycket om mina tidigare bans då alla var för länge sen o har inte blivit bannad på flera månader typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen inte ha på mig den outfiten jag hade på mig, men ser inget fel att ha på mig den då flera andra har gått runt i liknade kläder o de bara ett par kläder..

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte får gå runt i den outfiten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka