Accepterad xVasse27 | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vasse27

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
147
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Vasse

Vad heter du på discord? Vasse#7957

Ange ditt födelsedatum 27 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar -> Lite Osäker atm börjar gymnasium snart o har inte fått mina exakta tider. Men brukar spela till runt 01:00/02:00 på Kvällen.

Helger/Lov -> 11:00 till 04:00/06:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ sedan September 16 ish 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/891713140302155786/1008444382590029884/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en individ på servern som har mer perms än vanliga spelare. Denna personen har perms till att /svban som då stänger av en spelare i 60minuter. Dem har perms till /sv som ger de tillgång till en servervakt chatt som bara servervakter och staffs har perms till. Man har också tillgång till /dv som tar bort närmaste fordon. Samt /kick som sparkar ut en spelare på servern Sedan har dem toggleid som visar spelares id vid en viss sträcka. Samt /revive osm återupplivar dig. En servervakt är också någon som ska komma med gott exempel och inte bli bannad. En servervakt är också en person som ska vara som en förebild. Bidra med bra rp och inte lalla runt och alltid visar sitt Bästa.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har erfarenheterna till att vara servervakt då jag var det under wipen och skötte mig galant. Jag har också varit staff förut. Samt så kan jag reglerna utantill. Ifall jag blir servervakt kommer jag använda mina perms korrekt och till nödvändliga saker. Skulle också underlättat för staff teamet igenom att revva folk som dör av bugg i min närhet som jag ser. För tllfället är jag också polis och märker många som copbaitar och inte sköter sig. Och ifall jag då skulle vara servervcakt hade jag bara kunnat göra /svban och skickat dem.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är någon som ska komma med gott exempel och inte bli bannad. En bra servervakt är också en person som ska vara som en förebild. Bidra me bra rp och inte lalla runt och alltid visar sitt Bästa. Någon som använder sina perms korrekt och inte abusar. En person som är trevlig och hjälpsam. Detta är vad jag definerar en bra SV.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse och korruption inom servervakt är ifall jag skulle revva mig själv istället för att tex äta för att jag är lat. Det skulle också kunna vara att jag tillexempel bannar en person bara för att slippa betala fakturan jag fick.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka