Nekad XUMIOZ | Ban Överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bot Fredda

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flaxorhax/home/

Ditt Hex-ID: 110000112b6038a

Vad är din discord tagg? Fredrick/tynic#8104

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-02 112312412.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag satt hand fängsel på han när han satt i bilen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han hade kört på en grabb i cayo ön som jag fick berättat av en polis kollega. jag skulle då gripa han som körde bussen men han hann in i bussen och satte sig, jag kunde då inte dra ut honom ur bussen utan jag satte handfängsel och använde alt menyn för att ta ut honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och tycker jag, visst kunde ha försökt mera o prata ut honom men det hände väldigt mycket just då så jag ville bara hjälpa mina kollegor så fort som möjligt så såg det mer som ett alternativ för att "dra ut honom ur bussen" och sätta handfängsel på honom, jag skulle då kanske ändå ha försökt mera med att prata med honom men efter som typ 90% av det jag hörde var endast radion så bestämde jag mig för detta alternativ.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde ha försökt o prata med honom så att han lämnade bussen självmant istället för att "dragit ut honom"

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja försöka rp mer på det och prata mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Eftersom att det endast är en SV-ban tycker jag att du ska vänta ut den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka