Nekad Xuma | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes121

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hannes121

Ditt Hex-ID: 110000136f288ac

Vad är din discord tagg? HannesAB#3113

Vem var det som bannade dig? Nizze (Inte längre staff)

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nedladdning (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta skedde för ett antal månader sedan och sedan dess har jag inte fått så mycket information kring vad anledningen är. Jag har bara pratat med min brorsa som var helper då och var närvarande under tiden av våran ban. Generellt så blev våran ban inte riktigt korrekt hanterad och det blev ett stort missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var min brorsa som introducerade mig till Unive och vi spelade väldigt mycket tillsammans. Som jag skrev ovan så var denna ban ett stort missförstånd och jag tycker det är jobbigt eftersom Unive var en sådan rolig och bra RP server. Det som hände var att jag och min storebrorsa spela Unive i vanlig ordning då vi ville testa importbilar eftersom vi hade väldigt tråkigt och vi hade inte något annat för oss. Eftersom att han var helper så kunde vi testa importbilar och han berättade att andra staffs spawnade importbilar och då ansåg vi båda att det var okej. Efter att vi hade testat cirka 2 bilar så blir vi båda permanent bannade där min anledning var: "Korruption med Vzlor" Och hans anledning var: "Vad fan gör du?". Efter detta så försöker min brorsa förklara vad som har hänt för Philip men fick ingen vidare respons och saken lämnades.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I den här situationen så kände jag mig inte i jätte mycket kontroll eftersom jag inte var helper eller något liknande. Men som min brorsa säger så kunde han försöka ta reda på mer information innan detta men däremot så när han senare försöka lösa problemet så blev han ignorerad. Men jag tycker alla hade kunnat samarbeta kommunicera på ett bättre sätt för att få en smidigare lösning på problemet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit på grund av mindre reglerbrott tror alla med i samband med min brorsa. Detta var när vi var nya in på roleplay och Unive så därför var vi inte alls lika kunniga som vi är nu. Alla dessa bans har blivit överklagade eftersom vi kände att vi inte blev informerad om varför vi blev bannade tillräckligt tydligt. Dom blev godkända av staff.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I den situationen hade jag kunnat be och påminna om att han ska kolla med högre staff och se till att det är okej. Jag tänkte inte alls på det då för att jag litade på min bror eftersom han var helper och på sätt kan mer om serven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vi båda ber om ursäkt och förstår allvaret i detta. Framöver kommer vi vara väldigt noggranna med att alltid kolla om något är okej på servern när man är osäker och på sätt bidra till ett bättre rollspel för alla. Jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta att spela med min bror på Unive nu som nu har blivit unbannad från servern av Philip så att vi som småningom kan ha lika kul som vi en period hade. Något som detta kommer aldrig att ske igen.

Hans banöverklagan (godkänd): https://www.unive.se/threads/vzlor-ban-Överklagan-320.133095/

Jag har tagit inspiration av hans ban överklagan eftersom vi var tillsammans och upplevde samma sak. Läs gärna den för mer information.

Hans profil: https://www.unive.se/members/vzlor.24224/

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka