- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 614 — Övrigt
Anledning: Fusk,Aimbot
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-14
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ja jag tog ett dumt beslut och fuska nu i februari vilket var jättedumt. jag hade aldrig fuskat och kunde inget om fusk så jag testade vilket var dumt och blev bannad första kvällen och det var bra beslut att banna mig har verkligen lärt mig en läxa att aldrig fuska för det är så sjukt omoget och 12 åring beetende och vill verkligen rpa igen.
Tar du ansvar för det som hände? ja jag står för det jag gjorde och det är mitt misstag och tar verkligen ansvar för problemen jag skapade vilket jag ber om ursäkt till philip320 för och hans server för problemen jag orsakde när jag fuskade och inte spelade korrekt.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte fuska och rollspela vanligt. har lärt mig en grov läxa av denna ban sen har jag mognat till också och kommer bete mig.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag tycker alla förtjänar en till chans för ni kommer inte ångra er och ge mig en till chans för jag hade verkligen tagit vara på den chansen och bettett mig och varit en bra rpare.
Har du bevis som stödjer din överklagan? tror inte att jag har det. antigen hedgehog eller mr.king borde ha det då det var dem som tog beslutet om jag har rätt för img
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja