Accepterad !Xtraa | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

!Xtraa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093596512/

Ditt Hex-ID: 1100001438d4160

Vad är din discord tagg? !xtraa#8713

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode #4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-29 234628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag inte gjorde en egen analys på en skadad människa eftrsom det var en utbildad polis som gjorde det åt mig eftersom vi var 2 sjukvårdare på en plats med 7 skadade männ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi fick en larm och då åkte vi dit och det var bara jag och min kolega som åkte för alla andra var upptagen, när vi kommer fram till platsen så ser vi flera personer ligga medvetslösa, jag gör min anaylys på 3 personer och min kolega gjorde det oxå på 3, sedan såg polisen att vi hade fullt upp så då tog en utbildad polis 4de personen som låg medvetslös, då frågade jag polisen om jag kunde stabilisera hans puls igen och polisen svarade då "ja". och jag ber verkligen om ursäkt för att jag ej gjorde det..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt av waguchampangemode#4787 eftersom som han säger, jag skulle gjort en egen analys men det är inte så lätt för mig som aldrig varit sjukvårdare innan och jag blev anställd igår och jag sa själv till min chef att jag inte hade tidigare erfarenheter och jag gjorde mitt bästa men nu vet jag att jag aldrig ska låta utbildade poliser hjälpa mig tan jag ska göra allt själv och det var bra att waguchampangemode #4787 sa det för det förbättrar mig som rollspelare oss ambulansen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är sista och första gången jag blir bannad fär failrp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade kunnat göra en egen analys på den skadade personen och därefter stablilisera hen, eftersom denna gång lät jag en utbildad polis göra det år mig. Men det är bra för att nu vet jag att jag alltid ska gör egen analys för den infon hade jag aldrig fått under min ansökan med det var bra att detta hände så jag fick denna info :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp 100% :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Förstår från din vinkel som ny sjukvårdare, Polisens jobb är inte att hjälpa döda personer som behöver vård, Vill se att du gör det jobbet istället i framtiden

Tillbaka