Nekad !Xtraa | Ban Överklagan (waguchampangemode )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

!Xtraa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093596512/

Ditt Hex-ID: 1100001438d4160

Vad är din discord tagg? !xtraa#8713

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode #4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-29 234628.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? waguchampangemode #4787 trodde att jag bara revvade någon för att det hade varit skottlossning på ett ställa, för att det var poliser där och de hjälpte oss att hjälpa de personer som blivit skjutna och alla personer där gjorde /me skott i benet, sedan gjorde polisen och kollade om det hade gått igenom och det hade det, sedan stoppade polisen blödningen och sa till mig att jag kunde rädda hen, sedan mitt i allt blir jag bannad för att personen tror att den som jag räddade hade blivit skjuten i huvudet och att han bara börja leva från ingen stanns men då vet jag inte vad jag ska göra, jag kan inte göra om hela procesen för att inte bli bannad det skulle bara se jätte konstigt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi på ambulansen fick ett larm om att det låg några personer nerskjutna och det var enda infon vi fick, sedan pkte vi dit och vi började med att få upp polisen på benen och det var inga beskymmer med det, sedan började vi kolla skadorna på de andra nerskjutna och alla hade "skott i benet" vi gjorde allt korrekt då vi stoppade blödningen la på tryckförband och sedan för att få personen i fråga i stabil puls och andning gjorde vi "hrl" så att personen var vid medvetande, sedan tänke vi ta personena till skjukhus men då sprang de bara in i deras hus och låste dörren, så vet ej vad jag mer kunnat göra, kan kan inte direkt springa in i deras hus och dra ut de där ifrån, för att vi tänkte få de i stabil puls så att de inte dör av allt och sedan föra in de till sjukghuset för vidare kontroll eftersom vi bara var 2 sjukvårdare på platsen.,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban då hen bannad mig mitt i scenariot utan jag fick inte avsluta jobbet utan jag han bara göra så han hade stabil puls och så vidare så blev jag bannad, så enligt mig är det en felaktig men jag förstår även om man sitter i noclip så kan man inte följa händelsen på samma sätt som om man är i rollspelet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad för failrp så detta är första och sista gången jag blir bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta han till sjukhuset först men då hade personen hunnit avlida innan dess eftersom detta scenario utspelade sig uppe i sandy så det var en bra bit till sjukhuset och personena hade redan legat där ett bra tag innan vi kom dit, så enlkigt mig gjorde vi allt rätt eftersom vi fick personen i bra pls och andning men vi han ej avsluta detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man kan ta chansen att ta in de till sjukhuset men vi var 2 pers på det ärendet alla andra var upptagen så vi hade inget annat val en att göra det på plats, och sedan ta det in till sjukan med polisens hjälp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du ska alltid gör din egen analys som sjukvårdare inte bara förlitta dig på att polisen gör jobbet åt dig, Ditt jobb är att rpa bra sjukvårdare vilket du inte gjorde

Tillbaka