- Meddelanden
- 106
- Reaction score
- 14
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Ditt discordnamn: Xsuntz#1650
Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kan unives regler och jag vill hjälpa till att förbättra servern. jag vill hjälpa till genom att hålla koll på RP på utsatta områden såsom piren, trygghansa, grovestreet etc. jag vill hjälpa till med denhär servern för att jag tycker om den men jag ser att det finns saker som kan utvecklas. servern är väldigt stor och växer konstant just nu, och jag vill verkligen vara med och hjälpa till när det behövs som mest. servern har oftast en bra RP nivå men det finns vissa som förstör den, dessa personer vill jag ta åtgärder emot.
Jag vill speciellt förhindra Copbait då jag är polis och jag ser hur mycket det händer, jag vill också vara Krimansvarig för att jag vill se till så att alla gäng inom unive sköter sig.
Jag ser mycket trist RP på servern så som TEX att någon krockar och inte RPar på sina skador, att någon inte har FearRP, att folk bara kör rakt över folk som står framför deras bil för att koma ifrån en jobbig situation. jag vill kunna förhindra detta genom att specca poliser eller liknade för att hjälpa de när något händer.
Jag ser också att det ofta är folk som måste vänta väldigt länge i support och donationsväntrummen, jag vill hjälpa till och vara snabb och aktiv med detta så att väntrummen inte är fulla hela tiden.
Jag kommer att vara snabb i reports och helps för att förbättra allas tid på unive.
Jag är en person som spenderar väldigt mycket tid vid datorn och på unive. jag spenderar flera timmar om dagen och jag tycker att jag kan använda den tiden för att hjälpa till att förbättra den servern som jag tycker om.
Dessa staffkommandon är jag van vid:
/sqlban (bannar någon) (bara ett visst ban system)
/spec (du specar någon)
/unban (unbannar någon)
/Kick (id) (Kickar någon)
/dv (radius) Tar bort alla bilar inom radiusen
/spawnobject (spawnar in objekt)
/ooc (skriver ut ett ooc medelande i ooc chatten)
/sc (staff chatt)
/announcment (announcerar något, Likt /OOC)
/slay (id) dödar någon
/clearinventory (rensar något inventory)
/giveitem (spawnar in ett objekt)
/noclip (osynlig och flyger)
/spec (får upp spectatemenyn)
/svban (60 min ban)
/sqlsearch (får upp permid) (OBS bara på vissa servers inte denna)
/banhistory (ser någons banhistorik)
/bring (id) (ta någon till dig någon)
/freeze (id) (fryser någon)
/unfreeze (id) (gör aå att personen kan röra på sig igen)
/togglename (så man ser steam och id över huvudet)
/toggleid (så man ser id över huvudet)
/set job (id) (job) (rang) ger någon ett jobb
/sv (servervaktschatt)
/reportlist (ser rapportlistan och kan hjälpa folk)
/sqlbanoffline (offline bannar någon med hjälp av permid)
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: N/A
Tisdag: 15:30-18:20
Onsdag: 14:30-21:00
Torsdag: 16:30-18:20
Fredag: 14:00-03:00 (med paus)
Lördag: 10:00-03:00 (med paus)
Söndag: 10:00-21:00
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sedan 11 september 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit servervakt flera gånger.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jag vill jobba innom Kriminell ansvarig
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo för alla jobb men är mest intresserad av Krim ansvarig
Ditt discordnamn: Xsuntz#1650
Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag kan unives regler och jag vill hjälpa till att förbättra servern. jag vill hjälpa till genom att hålla koll på RP på utsatta områden såsom piren, trygghansa, grovestreet etc. jag vill hjälpa till med denhär servern för att jag tycker om den men jag ser att det finns saker som kan utvecklas. servern är väldigt stor och växer konstant just nu, och jag vill verkligen vara med och hjälpa till när det behövs som mest. servern har oftast en bra RP nivå men det finns vissa som förstör den, dessa personer vill jag ta åtgärder emot.
Jag vill speciellt förhindra Copbait då jag är polis och jag ser hur mycket det händer, jag vill också vara Krimansvarig för att jag vill se till så att alla gäng inom unive sköter sig.
Jag ser mycket trist RP på servern så som TEX att någon krockar och inte RPar på sina skador, att någon inte har FearRP, att folk bara kör rakt över folk som står framför deras bil för att koma ifrån en jobbig situation. jag vill kunna förhindra detta genom att specca poliser eller liknade för att hjälpa de när något händer.
Jag ser också att det ofta är folk som måste vänta väldigt länge i support och donationsväntrummen, jag vill hjälpa till och vara snabb och aktiv med detta så att väntrummen inte är fulla hela tiden.
Jag kommer att vara snabb i reports och helps för att förbättra allas tid på unive.
Jag är en person som spenderar väldigt mycket tid vid datorn och på unive. jag spenderar flera timmar om dagen och jag tycker att jag kan använda den tiden för att hjälpa till att förbättra den servern som jag tycker om.
Dessa staffkommandon är jag van vid:
/sqlban (bannar någon) (bara ett visst ban system)
/spec (du specar någon)
/unban (unbannar någon)
/Kick (id) (Kickar någon)
/dv (radius) Tar bort alla bilar inom radiusen
/spawnobject (spawnar in objekt)
/ooc (skriver ut ett ooc medelande i ooc chatten)
/sc (staff chatt)
/announcment (announcerar något, Likt /OOC)
/slay (id) dödar någon
/clearinventory (rensar något inventory)
/giveitem (spawnar in ett objekt)
/noclip (osynlig och flyger)
/spec (får upp spectatemenyn)
/svban (60 min ban)
/sqlsearch (får upp permid) (OBS bara på vissa servers inte denna)
/banhistory (ser någons banhistorik)
/bring (id) (ta någon till dig någon)
/freeze (id) (fryser någon)
/unfreeze (id) (gör aå att personen kan röra på sig igen)
/togglename (så man ser steam och id över huvudet)
/toggleid (så man ser id över huvudet)
/set job (id) (job) (rang) ger någon ett jobb
/sv (servervaktschatt)
/reportlist (ser rapportlistan och kan hjälpa folk)
/sqlbanoffline (offline bannar någon med hjälp av permid)
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: N/A
Tisdag: 15:30-18:20
Onsdag: 14:30-21:00
Torsdag: 16:30-18:20
Fredag: 14:00-03:00 (med paus)
Lördag: 10:00-03:00 (med paus)
Söndag: 10:00-21:00
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sedan 11 september 2021
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit servervakt flera gånger.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jag vill jobba innom Kriminell ansvarig
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo för alla jobb men är mest intresserad av Krim ansvarig
Senast ändrad: