Accepterad Xsuntz | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Xsuntz#1650

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:00-21:00 Tisdag: oftast ingen då jag är hos min pappa. Onsdag-torsdag:15:00-21 Fredag-lördag 09:00-03_00 sändag: 09:00-21

Hur länge har du varit medlem på Unive? 21 september 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)1661682929590.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att hålla koll på servern från ett annat perspektiv än staffs, de ska underlätta för staffs genaom att banna, och kicka folk som gör regelbrott, det ska medans de RPar hålla ett extra öga på RPn så ingen tex säger ngt OOC eller gör ett regelbrott. deras uppgift är att banna folk som gör fel sedan vidarebefordra detta till en helper eller högre så de kan förlänga denna ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att det är kul att hjälpa folk. Unive har ett trevligt staff team som jag vill hjälpa och underlätta för. Jag vill sprida glädje på servern och göra den till en bättre plats. Jag vill också minska lallandet på servern samt alla olika slags regelbrott. Servern är väldigt stor och därför kan det behövas. Till sist vill jag bara säga att det skulle vara jätte roligt att bli servervakt och få hjälpa till inne på servern, Även för att bara dem senaste dagarna har jag och mitt gäng blivit uppsatt för grov rdm och vdm och massa andra regelbrott av icke medlemmar på servern och det var en liten bit varför jag vil bli SV så att andra inte utsätts för det heller

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när jag tex revivar en kompis mitt i scenario för att vi ska vinna eller banna en person som inte har gjort fel bara för att vinna ett scenario.

Vidare till muntlig, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka