Nekad Xsuntz | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Xsuntz#1650

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? lov: nästan hela dagen Vardag: från jag slutar skolan tills jag ska sova (vet ej scema än så kan inte skriva exakt men typ 16:00-22;00)

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan i september förra året och har alldrig fått indragen medlemskap

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan en klistra in men när ni läser denna så skicka PM till mig så skickar jag bild jag har blivit bannad 18 ggr men några har varit felaktiga och jag har bättrat mig sen alla dessa

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en perskan ej klistra in men när ni löser debnon som skyddar servern från lallare och liknande men de ligger under mods så de hjälper staffs från ett annat perspektiv alltså de skyddar medans de RPar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag har läst unives regler många gånger och kan dem, jag är en bra RPare som strävar efter långa scenarion som är roliga för båda parterna. jag kan ta en förlust bra och jag är inte en sån person som lallar, förstör eller bara allmänt bryter mot unives regler. jag har också under lång tid varit en servervakt på unive men jag tappade den då jag var borta vid mitt landställe utan mottagning under en vecka.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en servervakt är en person som kan banna en person i 60 minuter, kicka och revva folk, detta får bara användas när man vet att något fel har hänt, så du får inte banna eller revva någon för att din kompis säger åt dig att göra detta. en bra servervakt är en person som ständigt följer alla unives regler och lallar inte denna personen skall vara seriös och kunna hantera scenarion såm gåt både bra och dåligt för en själv.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korrupton är om du använder dina perms på unive för egen fördel, som att tex banna någon du inte gillar eller som håller på att vinna över dig i ett scenario. abuse är när du tex kickar någon hela tiden föratt du inte gillar personen. alltså korruption och abuse är nästan samma sak och det finns såklart fler sakare som man kan abuse men jag skriver bara inte de här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka