Nekad XRliamoo | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRliamoo

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam svensson

Vad är ditt discord namn? yaniliamoo

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Liam Svensson jag är född 1990-12-12 min känslor är Glädje/kärlek Hålla kvar, fortsätta aktiviteten Öka det behagliga som ger glädje, vila, avslappning, välbefinnande mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det ända jag läser om jag skulle villa jobba på bennys det är mitt största intresse men jag skulle villa jobba på falk det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar ochså att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör en så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet. Men det va allt om mitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på den här servern ett tag, och märkte att man kan göra väldigt mycket mer om man är medlem, sen så kan man få ett bättre jobb som bilaffär i detta fall, då kommer jag kunna sprida mer glädje på det jobbet än vad man kan göra på t.ex postnord, kommer täffa nya vänner osm man kan nån dag träffar IRL. Förbättra community och utveckla mig själv i RP´n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att rpn ska va rolig för båda o att man inte spela för att vinna. blir bättre rp på servern då o roligt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag har spelat på unive innan o sen lite andra servera för länge sen men sen slutade jag ett tag o nu vill jag börja igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tycker att jag är klar nu.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? kan alla regler på servern men suntförnuft är de viktigaste av dom alla för de är den reglern som gör rpn rolig

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär. (bakgrund osv)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka