Nekad XRliamoo | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRliamoo

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XR_liamoo-_-/

Ditt Hex-ID: 1100001379e32dd (Hex)

Vad är din discord tagg? XR_liamoo-_-#0238

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skulle ta ut min bil vid torget dom som bråkade trode att det va jag och jag sprang för att dom slog mot mig och då sprang jag bara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Att du ser 4 killar står och bråkar som börjar slåss vid garaget, jag ska ta ut min bil fast då börjar två av dessa grabbar börjar springa emot mig för att slå mig. Jag försöker springa iväg men de springer efter mig och sedan blir jag bannad när jag inte hade något med fighten att göra då jag bara skulle ta ut min bil fast ist började två slå mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va dom som gode fel mot mig dom går på fel grabb och vad ska jag köra mot två och dom slog mot mig när jag skulle ta ut min bil och jag sprang.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit an bannad på dom andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej dom kunde ha gjort det inte gåt på mig dom skulle bara gått från torget eller något men jag sprang bara och jag vill inte bråka mot dom så jag vet inte vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska vara när någon som bråka

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla och var ärlig i din överklagan. Jag kan se tidigare loggar och att du haft tidigare bans för diverse saker.
Du kan göra en ny överklagan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka