Accepterad XRliamoo | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRliamoo

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/XR_liamoo-_-/

Ditt Hex-ID: 1100001379e32dd (Hex)

Vad är din discord tagg? XR_liamoo-_-#0238

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förmodligen för att jag åkte förbi ett bankrån när jag inte visste de då poliserna inte hade blåljus igång eller olika hinder för att ställa / blocka av vägen för att visa att man inte ska vara här, och därför hade jag ingen aning att jag inte fick vara där eller något och att de ens gick pågick ett bankrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka och ta ut pengar, fast åkte förbi polisbilar fast de har inte på blåljus så visste inte ens att de pågick ett bankrån då jag endast skulle ta ut pengar ur banken. Fast ist blir jag bannad utan anledning tkr jag själv och var fel att staffen då polisen borde ha fixat olika typer av hinder som förklarar att de e bankrån tex vägspärrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban fast tkr mera att de va polisens fel då jag inte såg några vägspärrar när jag åkte till banken men felaktig ban va de inte men personen som bannade mig kunde ha varit snällare och unbannat mig ist för att inte bry sig ett skit

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare fast tar 0 på avstägnigarna då jag har blivit unbannad alla gånger och själv inte se de som en tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle kunna ha kollat noggrannare när de dyker upp meddelanden att de pågår ett bankrån fast jag visste inte detta och fick ban direkt när jag åkte ditt och inte fattade vad som hände fast staffsen förklarade men inte alls men meningen då jag endast skulle ta ut pengar ur banken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka