xrey24 | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daddy kiko

Icke Medlem
Meddelanden
477
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad heter du på discord? kristian#8262

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag mellan 14-22. Vid distansundervisning som nu mycket längre. På helger från 16:30-03

Berätta om dig själv Mitt namn är kristian karma och jag är 18 år gammal. Jag är född och uppvuxen i Södertälje och studerar tredje året på gymnasiet med inriktning ekonomi ekonomi. Vid sidan av mina studier har jag bland annat jobbat som kassör, receptionist/försäljare och domare. Detta har hjälpt mig att finns en balans mellan studier, arbete och fritid, vilket har gett mig möjlighet att utvecklas till den person och arbetskollega jag är idag – hjälpsam, stresstålig, flexibel och social. Jag har arbetat under lov, helger samt kvällar efter skolan. Mitt mål med varje arbete jag har haft har varit att utveckla både mig själv och arbetsplatsen till det bättre. Att kunna bidra till bättre försäljning och smidigare service är något jag brinner extra för. Alla mina arbeten har inneburit en direkt kontakt med människor, både som domare, kassör och försäljare har jag övat i att bemöta individer på ett professionellt sätt. Att tala och övertyga människor är något jag alltid varit bra på. Jag vill även beskriva mig själv som väldigt allmänbildad och jag har även lätt att lära mig nytt samt anpassa mig utefter nya miljöer. Som person är jag väldigt positiv, driven och utåtriktat. Jag prioriterar alltid mina ansvarsområden då jag huvudsakligen avser att fullgöra mina arbetsuppgifter. Jag har höga förväntningar på mig själv genom att sätta målsättningar. Jag stävar alltid efter att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff skulle jag börja omprioritera mitt spelande och börja spela på ett sätt som gynnar servern på längden. Jag skulle göra mitt bästa för att få personerna i Multistaden ha en bra stund när de spelar. Jag kommer att vara aktiv och försöka hjälpa så många människor som jag kan i support. Samt så kommer jag att hålla koll på scenarion så det går rätt till via att /noclip eller /spec. På exempel ett bankrån så kommer jag att hålla koll så att allting sköts enligt reglerna inne på banken men samt på utsidan men såklart kan jag inte vara på två ställen samtidigt så det är ju tur att det finns fler supports/staffs. Jag skulle säga att jag är inne lite för mycket på discorden samt forumet så jag har alltid möjlighet att vara till hjälp på de medierna!

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader ungefär har jag spelat på multistaden. Riktigt bra server skulle jag säga och rekomendera till andra.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på multistaden är det att jag vill göra Multistaden till en ännu bättre community. Jag började spela på mutlistaden för ca 1-2 månader sen och har verkligen fastnat för den. Har nog aldrig spelar så här mycket som jag har gjort under de senaste 2 månadernaJag vill hjälpa till i communityn och alltid vara redo att vara till hjälp. Jag har nu arbetat som sjukvårdare ett bra tag, allt för att hjälpa staden och få det att bli bättre RP.En annan sak som får mig att vilja bli support är det att nu när Philip har utökat platserna på servern så finns det en större mängd individer som spelar på servern. Detta resulterar i att det krävs mer support/staffs som kan hålla koll och hjälpa till i communityn. I och med att jag i princip alltid är online så har jag alltid möjlighet att hjälpa folk eller vara med och specca scenarion för exempel.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra multistaden till ett bättre ställe genom att jag är en aktiv person. Jag vill förbättra rp-nivån för att skapa en bättre servern för allmänheten. Jag är en trevlig person som har bra kundbemötande som gärna ställer upp i en mängd scenarion att hjälpa till i. Tycker redan att Multistaden är ett bra ställe men vill gärna hjälpa till att göra det till ett ännu bättre ställe genom att alltid finnas där i support samt specca scenarion. Allt för att göra multistaden till en bättre plats

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit staff i en annan server innan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban
/sqlbanhistory
/sqlunban
/sqlbanoffline
/sqlsearch
/tpm
/noclip
/spec
/freeze
/bring
/giveitem
/giveweapon
/setjob
/givemoney

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Självklart, jag är en person som lätt får in saker. Under skoltiden behöver jag tillexempel endast lyssna på redovisningar av lärare för att lära mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server, allt fokus ligger här,

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill även, ifall jag inte blir staff rikta ett stort tack till Philip och resten av gänget. Allt ni gör uppskattas. Detta är en väldigt bra server med bara bra människor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka