- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/xray89
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad är ditt discord namn? XRay#1111
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 1989
Berätta om din karaktär. Abdel Karlsson 25 år, Är en kille som har en väldigt skum uppväxt med föräldrar som inte har brytt sig så mycket om han i livet.
Abdel kan uppfattas som en stökig kille men i själva verket så vill han bara uppnå saker i sitt liv.
Värsta som finns som är att bortskämda barn som tror att dom vet allt och avbryter när andra personer pratar.
Han önskar även att i framtiden ska kunna tjäna snabba pengar och mycket pengar för att kunna rulla med sina fina bilar.
Han vill även va i centrum bland sina polare och synas och höras
Varför ska just du bli whitelistad? Upplevt när jag har vart inne på servern att RPn är på högnivå och känner att jag är sugen på att börja bidra med bra och seriös RP, Känner även att folket som jag har stött på ingame levererar bra RP
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har lirat lite nu till ifrån och känner det är dags att ta det till nästa nivå.
Hur hittade du Unive? Via polare som kör på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli bättre på det jag gör och våga utveckla mig mer inom RP
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, har testat lite halvt oseriösa RP servers
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad är ditt discord namn? XRay#1111
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 1989
Berätta om din karaktär. Abdel Karlsson 25 år, Är en kille som har en väldigt skum uppväxt med föräldrar som inte har brytt sig så mycket om han i livet.
Abdel kan uppfattas som en stökig kille men i själva verket så vill han bara uppnå saker i sitt liv.
Värsta som finns som är att bortskämda barn som tror att dom vet allt och avbryter när andra personer pratar.
Han önskar även att i framtiden ska kunna tjäna snabba pengar och mycket pengar för att kunna rulla med sina fina bilar.
Han vill även va i centrum bland sina polare och synas och höras
Varför ska just du bli whitelistad? Upplevt när jag har vart inne på servern att RPn är på högnivå och känner att jag är sugen på att börja bidra med bra och seriös RP, Känner även att folket som jag har stött på ingame levererar bra RP
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har lirat lite nu till ifrån och känner det är dags att ta det till nästa nivå.
Hur hittade du Unive? Via polare som kör på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli bättre på det jag gör och våga utveckla mig mer inom RP
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, har testat lite halvt oseriösa RP servers