- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/xray89
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad är ditt discord namn? XRay#1111
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 1989
Berätta om din karaktär. Abdel Karlsson 25 år, Är en kille som har en väldigt skum uppväxt med föräldrar som inte har brytt sig så mycket om han i livet.
i mitt gamla liv så va han lite små kriminell.
Abdel kan uppfattas som en stökig kille men i själva verket så vill han bara uppnå saker i sitt liv.
Värsta som finns som är att bortskämda barn som tror att dom vet allt och avbryter när andra personer pratar.
Han önskar även att i framtiden ska kunna tjäna snabba pengar och mycket pengar för att kunna rulla med sina fina bilar.
Han vill även va i centrum bland sina polare och synas och höras.
Han kan ibland ha en förmåga att hamna lite i kläm bland personer som inte förstår vad Abdel vill men det löser sig alltid efter gött snack.
Abdel har även goda kunskaper bland arbetsledning och älskar att se till att folk gör det dom ska göra. han är även inte rädd för att ta i hårt när det gäller jobb.
Nästa mål med hans liv är att skapa nya kontakter och skaffa nya kompisar. Viktigast med abdels liv är att skapa kontaktar så att han har en bra krets runt sig
både arbetsmässigt och i det privata.
Han vill även känna att han aldrig går utan pengar i plånboken. Att inte ha pengar är en jobbig bakgrund då han är uppväxt med fattiga föräldrar.
Han vill absolut inte bli som sina föräldrar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan leverara bra RP med mina polare som även lirar på unive. Jag kommer att leverara bra RP och roliga och spännande scenarier,
Känner även att folket som jag har stött på ingame levererar bra RP och jag vill gärna bidra med till er oxå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har nu spelat med mina polare och känner det är dags att ta det till nästa nivå. Servern leverar bra RP på hög nivå och det är det jag är ute efter. har även tänkt att streama mitt RP på Twitch.tv då jag är Partner med Twitch och känner att jag vill utveckla min kanal mer.
Hur hittade du Unive? Via polare som kör på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli bättre på det jag gör och våga utveckla mig mer inom RP, Samt kunna få mer erfarenhet.
Vill kunna få soppas hög nivå så att jag ska kunna streama det
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer
Vad är ditt discord namn? XRay#1111
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 1989
Berätta om din karaktär. Abdel Karlsson 25 år, Är en kille som har en väldigt skum uppväxt med föräldrar som inte har brytt sig så mycket om han i livet.
i mitt gamla liv så va han lite små kriminell.
Abdel kan uppfattas som en stökig kille men i själva verket så vill han bara uppnå saker i sitt liv.
Värsta som finns som är att bortskämda barn som tror att dom vet allt och avbryter när andra personer pratar.
Han önskar även att i framtiden ska kunna tjäna snabba pengar och mycket pengar för att kunna rulla med sina fina bilar.
Han vill även va i centrum bland sina polare och synas och höras.
Han kan ibland ha en förmåga att hamna lite i kläm bland personer som inte förstår vad Abdel vill men det löser sig alltid efter gött snack.
Abdel har även goda kunskaper bland arbetsledning och älskar att se till att folk gör det dom ska göra. han är även inte rädd för att ta i hårt när det gäller jobb.
Nästa mål med hans liv är att skapa nya kontakter och skaffa nya kompisar. Viktigast med abdels liv är att skapa kontaktar så att han har en bra krets runt sig
både arbetsmässigt och i det privata.
Han vill även känna att han aldrig går utan pengar i plånboken. Att inte ha pengar är en jobbig bakgrund då han är uppväxt med fattiga föräldrar.
Han vill absolut inte bli som sina föräldrar.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan leverara bra RP med mina polare som även lirar på unive. Jag kommer att leverara bra RP och roliga och spännande scenarier,
Känner även att folket som jag har stött på ingame levererar bra RP och jag vill gärna bidra med till er oxå.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har nu spelat med mina polare och känner det är dags att ta det till nästa nivå. Servern leverar bra RP på hög nivå och det är det jag är ute efter. har även tänkt att streama mitt RP på Twitch.tv då jag är Partner med Twitch och känner att jag vill utveckla min kanal mer.
Hur hittade du Unive? Via polare som kör på servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli bättre på det jag gör och våga utveckla mig mer inom RP, Samt kunna få mer erfarenhet.
Vill kunna få soppas hög nivå så att jag ska kunna streama det
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte