Nekad XR_arvid | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

XR_arvid

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/XR_liamoo-_-/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nilsson

Vad är ditt discord namn? XR_liamoo-_-#0238

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Liam Svensson jag är född 1990-12-12 min känslor är Glädje/kärlek Hålla kvar, fortsätta aktiviteten Öka det behagliga som ger glädje, vila, avslappning, välbefinnande mitt intresse är bilar jag kan allt om bilar jag vet alla märken det är det ända jag läser om jag skulle villa jobba på bennys det är mitt största intresse men jag skulle villa jobba på falk det är mitt jobb liksom men jag gillar mest bilar och min önskan är att kunna jobba på en bilaffär det skulle vara kul att få prova på men jag gillar ochså att köpa och sälja bilar som en bilförsäljare det är typ det ända jag gör en så länge men jag ska försöka ansöka mig till ett riktigt jobb men det få man ta lite längre fram i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på den här servern ett tag, och märkte att man kan göra väldigt mycket mer om man är medlem, sen så kan man få ett bättre jobb som bilaffär i detta fall, då kommer jag kunna sprida mer glädje på det jobbet än vad man kan göra på t.ex postnord, kommer täffa nya vänner osm man kan nån dag träffar IRL. Förbättra community och utveckla mig själv i RP´n.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har alltid gillat att spela gta och när det började bli tråkigt så berättade min kompis om att det fanns gtarp. Nu efter att jag har spelat lite så tycker jag att det är ett utav det roligaste spelen jag har spelat. Det som gör att jag tycker att det är så roligt är att det är en seriös server och man kan göra mycket saker.

Hur hittade du Unive? kompis berättade om den, jag tyckte det såg intressant ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är få ett jobb inom bilaffär eftersom det är ett intresse jag har haft sen jag var liten. Vara seriös och framförallt ha kul. Mitt största mål är att kunna hjälpa folk med sina bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alltid följa reglerna är något som jag vill att alla ska göra. Det är viktigt att folk tycker att det är roligt att spela på Unive så det är ett mål att göra servern ännu bättre och roligare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive.

Tillbaka