Nekad Xpinkey | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xpinkey

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057221391

Vad är ditt namn i verkligheten? Williot

Vad är ditt discord namn? Xpinkey#0001

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Jona. Han är 27 år gammal. Han är snäll och trevlig. Han blev mobbad som liten och nu när han är större vill han bli polis. Han är väldigt pratglad. Han har inte så många vänner men han har en bästa vän. Han är vit men har utlänsk bakgrund. Han är 70% svensk. När han var liten så dog han föreldarar i en bil crash. När han bara va 11 år. Han har ingen flickvän. Han är också ganska blyg. Men när han väl har hittat sina vänner så pratar han mycket. Han har brunt och brunt skägg. Han gillar att klä sig i gucci och kostym. Han borde på barn hem tills han var 13 sen blev han adopterad av en trevlig och rik familj. Han gillar också väldigt mycket fotboll. Han är oftats glad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en snäll och trevlig person. Jag kommer att spela mycket på servern. Jag arespekterar alla. Jag är bra på att roleplaya. Jag kommer kanske streama lite också. Jag är mogen och kommer inte lalla runt. Kommer att lägga ner all min tid på ortenwave. Jag kommer också att rekommendera servern för mina kompisar. Jag vet också reglerna t.ex vdm rdm fake rp fear rp och massa annat. Jag kommer att bidra med Rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ju villa bli polis, så jag kommer att RP så mycket som möjligt till min maxade nivå, att jag också handklovar dom och annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla slag går att vinna ibland, så måste man inse situvationen i hand och ge sig bli erövrad.

Hur hittade du Unive? Cosmo_Bt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka