Nekad xottie | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xottie

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Johan

Vad heter du på discord? Pingu#9974

Hur gammal är du? 13 fyller 14

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5mån

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla detta jobbet positivt då jag kommer se till att vi får mer anställda och att alla har koll. Många advokater som jobbar nu är lalliga och är inte där för jobbet. Jag vill få mindre lall och få dit folk som kan sina grejer och som påriktigt kan lagar osv så man inte sitter och skyddar någon som med bevis har begått ett bankrån för att säga att det är lagligt. Det är ett bra exempel på vad som är olämpligt och som jag vill få bort. Jag kommer att fixa så mycket jag kan och jag lyssnar bra och mycket på vad annan personal och anställda tycker om vad som ska utvecklas och så. Jag kommer även att uppmuntra alla anställda och jag kommer att skapa möten och andra saker på dc och ibland ig, beroeinde på om det är ooc eller inte då kommer folk att få ta upp vad de tycker och tänker och tvärtom om det är nåt jag vill ta upp. Och sen har jag ju en tid där jag har tänkt att jag ska få folk och jobba med en bra arbetsmiljö

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där en gång och gillar bara jobbet. Och jag har ganska mycket kunskap inom sjukvården, och tycker att det är roligt.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-7tim per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

-rep du har redan skrivit typ 20 stycken och är redan vidare på en

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka