Accepterad Xotike194 | Medlem ansökning (swean12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xotike194

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jason

Vad är ditt discord namn? xotike194

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 23 årig grabb som är uppvuxen i Helsingborg som uppskattar och äventyra och hitta på nya saker. Elias är en trevlig och snäll kille sålänge man har respekt och är trevlig mot honom. Elias är uppvuxen i en vanlig svensk familj utan några syskon men när han var liten så dog hans föräldrar i en flygplanskrasch vilket resulterade i att han tog ett snesteg i livet och det resulterade till att han började med lite smått kriminella saker som att stjäla. När han blev lite äldre så fick han kontakt med ett kriminellt nätverk som heter Brandbilsnätverket vilket var det största kriminella nätverket i Helsingborg under den tiden. Till en början gick det bra för honom i skolan men när han kom närmare och närmare det nätverket så gick det bara sämre och sämre. Han började snabbt arbeta för dom igenom att beckna till dom och snart kom han verkligen in i nätverket och började begå lite grovare brott som att råna och begå mord. När Elias precis hade fyllt 19 så blev han efterlyst för mord och grovt narkotika brott och för att fly sin dom så flyttade han hit för att få en ny start på sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra med en rättvis och rolig rp som alla kommer uppskatta. Jag kommer även tipsa om servern så att spelarbasen växer och det kommer in fler seriösa rpare. Jag kommer bidra igenom och säga till folk som inte beter sig och ifall dom fortsätter och bete sig dåligt så kommer jag skriva en /report så får någon staff ta hand om personen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man förlorandet det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Hur hittade du Unive? Fivem-Tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka