Nekad xotiic | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? XOTIIC ;)#8471

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 23årig med stort intresse för bilar och mc. han är upp växt i en familj med 4 personer och var väldigt bra omhändetagen och var väldigt omtyckt. han är nu smått kriminell och utvecklas sakta men säkert till en ´´gangster ´´ . han är super snäll och omtänksam men han avskyr när folk giddrar med honom. då går han från snäll till iskal

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag söker en seriös svensk rp server med många aktiva medlemmar och ett bra community som man kan spela flera timmar utan att de blir tråkigt. jag kommer bidra med att sköta regler spela ofta och sköta mig och spela seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en av de största rp servrarna i sverige och den har många aktiva medlemmar som söker seriös rp som även jag gör

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom streamers och genom mina polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha roligt och spela seriöst på en server man kan spela många timmar i streck på

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? svar nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka