Nekad xotiic | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? XOTIIC ;)#8471

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gustav och är 19år gammal han kommer från en fällsosam familj med 2 syskon och båda föreldrarna i hemmet. Han är en snäll generös och ärlig person. Han är väldigt snäll och omtenksam och lätt omtyckt. Han har några brister dock. han tycker inte om när folk ´´gidrar´´ med honom och han kan bli riktigt arg. Han har stort intresse för bilar och motorfordon, Han absolut älskar imort bilar och snabba motorcyklar. Han kan gå från lung till iskall på bara några sekunder och han pratar inte så gärna om sina känslor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra roleplay rolig karaktär underhållning och seriös rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en av de största rp servrarna i sverige och den har många aktiva medlemmar som söker seriös rp som även jag gör

Hur hittade du Unive? jag hittade den genom mina kompisar och genom olika twitch streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hitta en bra seriös rp server där man kan spela bort många timmar på och bara ha roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? svar nej

Tillbaka