Accepterad xotiic | Medlem ansökning [Alexander2005

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? 2XOTIIC#6969

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Petersson. Han är 22 år och jobbar på postnord. Han är väldigt snäll och omtänksam och tycker om nästan alla. Han gillar inte när folk behandlar andra illa eller är taskiga. Han är väldigt intresserad av bilar specielt japanska import bilar. Som liten var han omtyckt av alla och hade en brqaq upväxt som har gjort han till denb människan han är idag. Han är alltid öppen för att möta ny personer och skafa vänner!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag vill ha en rolig rp server man kan få ut seriös rp av och kunna ha massa roliga skratt och fördriva tid! jag har nu spelet som icke medlem på servern ett tag och tycker det skulle vara roligt med dem förmåner whitelist spelare har. Jag kommer bidra med seriös rp och följa alla regler. samt få in mina vänner och familj till servern!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det känns som den mest seriös och väl omhände tagna servern och jag har hört att det är en seriös rp server med bra admins och staffs

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en streamer vid namn xray89 och när jag såg servern så tyckte jag den så seriös och rolig ut så jag testade och sen des har jag fastnat för det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt inom rp och sakta men säkert bli en del av dens community och få krim rollen och mycket mer!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få krim rollen och skapa ett gäng! såklart vill jag även har roligt och rpa seriöst.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svar nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka