Accepterad xotiic | Ban överklagan [Zykez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Ditt Hex-ID: 11000013f2ed06f

Vad är din discord tagg? | xotiic |#1551

Vem var det som bannade dig? affe

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Affe. Återstår: 4 dagar 23 timmar 57

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ett rådjur på sidan av vägen, vilket är grov suntförnuft då man inte hade gjort de irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade vart på jakt, då när jag och en av dem åker där ifrån så ser vi ett rådjur. Då går jag ur bilen och min polare med. han drar då fram ett jag gevär och frågar ska jag skjuta ska jag skjuta... då gör jag det dåliga valet och bestämmer mig för att slå till de X antal gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men i från mitt perspektiv lite lång

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming för länge sen under tiden då jag inte var medlem, och en gång för sunt förnuft då 3 av mina grabbar var döda i ett senario vilket gjorde mig väldigt stressad! så jag tjuvkopplade en hoj på torget för att komma där ifrån! vilket var väldigt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna låtit djuret vara helt, åkt vidare och rpat på som vanligt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att de e såna här små saker som förstör rp nivån, dessa saker göra nivån sjunker. Jag har även lärt mig att tänka efter när jag rpar, allt som känns roligt för stunden är inte de bästa att göra. Jag har även lärt mig att tänka på regler T.E.X Oj jag ser ett rådjur...... ska jag slå de..... nej de ska jag absolut inte göra. Så jag tycker att jag förtjänar att få en unban eller kortare ban. Men som sagt respekterar jag era val. Ha en fin dag Mvh xotiic!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka