Nekad xotiic | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:530016311

Vad är din discord tagg? | xotiic |#1551

Vem var det som bannade dig? affe

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Affe. Återstår: 4 dagar 23 timmar 57

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ett rådjur på sidan av vägen, vilket är grov suntförnuft då man inte hade gjort de irl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi såg ett rådjur på sidan av vägen vi stannade och tänkte om vi skulle skjuta de, men då så slog jag de, vilket var ett idiotiskt beslut. Då jag inte tänkte på sunt förnuft förnuft för tillfället och tyckte det var roligt för stunden. men det ledde till min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det var sunt förnuft, men lite lång tycker jag personligen, Men jag respekterar jag ert beslut!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming för länge sen under tiden då jag inte var medlem, och en gång för sunt förnuft då 3 av mina grabbar var döda i ett senario vilket gjorde mig väldigt stressad!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorera rådjuret och bara åkt iväg för att undvika min ban. Jag hade även kunna låtit bli att slå rådjuret och bara kolla på de eller inte göra något alls!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska tänka på vad jag gör ingame. jag har lärt mig att jag inte ska göra de som känns kul hela tiden. eftersom rp är det jag spenderar all min fritid till så känns det väldigt tråkigt att vara bannad för då har jag inget att göra... Så jag har lärt mig att gör jag något fel så blir det väldigt tråkigt, och med tanke på de kommer jag göra allt för att följa alla regler som finns för att hålla rpnivån så hög som mögligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka