Nekad xotiic | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Ditt Hex-ID: 11000013f2ed06f

Vad är din discord tagg?
| xotiic |#1551

Vem var det som bannade dig? affe

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Affe. Återstår: 4 dagar 23 timmar 57

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ett rådjur på sidan av vägen, vilket är grov suntförnuft då man inte hade gjort de irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade vart på jakt, då när jag och en av dem åker där ifrån så ser vi ett rådjur. Då går jag ur bilen och min polare med. han drar då fram ett jag gevär och frågar ska jag skjuta ska jag skjuta... då gör jag det dåliga valet och bestämmer mig för att slå till de X antal gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det jag gjorde var sunt förnuft, Men jag respekterar de valet ni valde att göra. Men personligen så hade jag kanske givit en varning genom att kicka T.E.X Tänk på sunt förnuft eller en 1 dagars ban där de står Tänk på sunt förnuft nästa gång, men som sagt respekterar jag ert val att banna mig men jag vill ändå göra mitt bästa för att visa att jag bättrar mig!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming för länge sen under tiden då jag inte var medlem, och en gång för sunt förnuft då 3 av mina grabbar var döda i ett senario vilket gjorde mig väldigt stressad! så jag tjuvkopplade en hoj på torget för att komma där ifrån! vilket var väldigt fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna helt ignorerat rådjuret och kört vidare helt normalt. Eller så hade jag bara kunna skitit i att slå det och bara kolla på de, Jag tänkte att det inte skulle bli en stor grej då jag sätt många andra personer göra de. Men det var väldigt dåligt tänkt av mig och jag skulle tänkt är det här värt de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ? Ja, det har jag ! Man ska tänka efter med allt man gör för att hålla rp nivån så pass hög och att det ska fungera bra för alla, man ska inte alltid göra de som man tror e roligt. Jag gjorde väldigt fel när jag slog rådjuret, de leder till låg rp nivå och konsekvänser för mig. Då jag rpar på all min tid förutom när jag har skola, då jag tycker rp är väldigt kul och jag spenderar de mesta av min tid på de känns det inte bra att jag har förstört de jag tycker är roligast att göra. MvH xotiic | gustav | victor :D Jag ber även om ursäkt för min dåliga stavning... Ha en fin dag

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka