Accepterad xotiic | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xotiic

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020298351/

Ditt Hex-ID: 11000013f2ed06f

Vad är din discord tagg? xotiic#0202

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Fail rp, Kör med en kropp på en mopped, byter kläder från ingen stans"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att limpis valde att banna mig för att jag körde med en kropp på moped, samt bytte kläder vid/på mopeden,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en kropp med mig på en moppe, samt bytte kläder vid mopeden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig nej

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 15 ggr, min sista långa ban var i april, sedan blev jag svbannad igår pga ett missförstånd vilket jag redde ut, så jag tycker att jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat haft en sme, Har kroppen mellan benen då där är ett ställe där jag faktiskt hade kunnat haft kroppen med mig "https://www.superbilligt.se/pub_images/original/20933-(01).JPG" denna bild visar en bild på modellen av moped jag körde, denna visar att jag hade kunnat haft kroppen på den lilla plattan mellan mig och styret, vilket jag hade kunnat påvisat via en sme, då tror jag det hade blivit en annan vinkel på det hela, Det förstår jag, mitt fel, jag skrev inte en sme och det står jag för och förstår varför bannen placerades,
Detta med att byta kläder vid mopeden ser jag inte att det är failrrp, utan att de faktistk går, mopeden jag körde har irl ett förvarings utrymme där man kan få plats med kläder och liknande. så det ser jag inga större problem med, samma där, det hade jag kunnat utryckt med en /me, men jag tänkte inte på det och jag kände att det inte var några större problem men förstår även varför limpis valde att banna mig i detta läge,

Så det jag hade kunnat göra annorlunda är att använda mig mer av /sme och /me i min rp för att utveckla den och göra den på rätt sätt, om jag hade gjort det hade jag inte varit i detta läge,

Jag hade även kunnat använt mig av mopeden för att åka och hämta en bil för att sedan köra kroppen till sjukhuset då det hade blivit bättre rp speciellt nu när det är snö ute, samt att det är halt på vägarna vilket jag absolut ska göra, men i detta läge då valde jag mig att använda mig av mopeden för att så snabbt som möjligt få min vän till sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att jag ska utrycka mig mer med /sme och /me i min rp. samt att tänka ett steg innan jag gör något. Jag skrev även ovan vad jag hade kunnat ändra "Jag hade även kunnat använt mig av mopeden för att åka och hämta en bil för att sedan köra kroppen till sjukhuset då det hade blivit bättre rp speciellt nu när det är snö ute, samt att det är halt på vägarna vilket jag absolut ska göra, men i detta läge då valde jag mig att använda mig av mopeden för att så snabbt som möjligt få min vän till sjukhuset. "

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka