Accepterad xoman107 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoman107

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Blixten107/

Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? xoman107#6151

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär ggillar att hjälpa folk och rolplaya och jobba och det är därför mit dröm jobb är att jobba på antingen autoexperten eller mekonomen och det är därför jag vill hjälpa folk med deras bilar och på morgonen finns det typ inga som jobbar och då kommer jag att vara där och hjälpa alla som behöver min hjälp och så gillar jag att köpa nya billar och köra personer vart dom vill om dom inte har bil uttan att du ska betalla. jag är 18 år in game tror jag jag är ganska säker. Min karaktär är en glad person och gillar att hjälpa folk och jag mår bra och är inte sur jag kan vara lite sur om det är någon som är dryg men det är inte ofta. mina intresen är att jobba och när jag har ett jobb ska jag göra det jobbet så bra jag kan och inte lalla och om jag blir medlem kommer jag ta det här mycket mer särigöst men jag tar det redan särigöst men inte hellt för jag vill börga jobba och då kommer jag ta det särigöst och hjälpa alla som behöver hjälp och inte vara elak mot dom som behöver hjälp om dom inte är duma mot mig såklart men jag är en väldigt lugn person som gillar att jobba och lägga allt på jobbet när jag har ett. förlåt om jag släsade din tid när du läste igenom det här men hoppas på att jag kommer bli medlem för jag ska börga köra masvis på denna server och ingen annan ha det bra den som läser deta. (=

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag gillar att hjälpa folk och jag gillar att holla på med billar så det är derför jag vill söka jobb hos autoexperten eller mekonomen och på morgonen är det inte monga personer ine som kan lagga bilar och då kommer jag dit och hjälper dom med det dom behöver hjälp med eller om dom kommer in i jobb platsen

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa mer med billar och göra så personer har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att saker inte bara ska vara bra för mig och det ska vara bra för andra också

Hur hittade du Unive? jag gick till listan med personer och sverge servrar och sen va den här servern alra hukst upp.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka