Accepterad Xnolan123 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xnolan123

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169351513/

Ditt Hex-ID: 110000148112f59

Vad är din discord tagg? xnolan#8111

Vem var det som bannade dig? bubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fattar inte inte vad jag gjorde för fel jag har inte lallat runt vad jag vet jag vet inte ens när jag skulle bli bannad jag tror staff har bannat fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har ju inte gjort något jag spelade igår och då körde jag min bil och jag va på marjas för att se om man kan täst köra bilar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror staff har bannat fel eller har jag gjort något utan veta det det ända jag gjorde slutet av dagen va att kolla på bilar viste inte att det var fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannan innan och jag har lärt av mina mistag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske inte bara skulle springa ifrån några grabbar som jobbade med dumpen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte vad jag gjorde om någon kan skriva vad jag gjorde mer än att jag lallade runt som jag inte tyckte jag gjorde kan jag svara på det då hoppas ni kan ge mig en till chans för att jag älskar att spela unive och gör det varje dag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka