Accepterad Xnolan123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xnolan123

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169351513/

Ditt Hex-ID: 110000148112f59

Vad är din discord tagg? xnolan#8111

Vem var det som bannade dig? cvoqzi

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hätsade i occ jag gjorde det för att några grabbar tog upp mig utan för marja och dumpade mig i vattnet ( men det va inte rät av mig att skriva det jag skriver)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på en moppe sen krockade jag och dog då kom två grabbar och tog mig sen dumpade mig i vattnet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag hätsade i occ och det va inte rätt blev bara jätte arg för att jag viste att jag skulle bli tolvad och unive betyder mycket för mig snälla ta bort den här för om någon dag ska jag göra uppköp på ett gäng

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare inte av den här typens samt jag har lärt mig av mina mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hätsat i occ

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte hätsa i occ snälla ge mig en ny chans unive betyder mycket för mig. och detta kommer inte upprepas för att jag har lärt mig att man få ta det fast man inte vill och att snacka skit om någon eller säga fula saker hjälper inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka