Nekad XLE | Ansökan till Servervakt [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pallesa

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? MR.Manty#8551

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Har skola från typ 09:15 till typ 15:40 varje dag sen så kanske jag hänger med kompisar i bland på vardagar så då ksk jag kommer hem typ 18:00 annars 16:00 sen aktiv på servern till 22:00 eller längre och helger typ 10:00 till 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 11dagar men har varit förut på mitt gamla konto och då var jag cirka 4 månader som medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Mesta av bansen var när jag var icke medlem och ej kunde rpa så bra men nu har jag allt lärt mig https://cdn.discordapp.com/attachments/1025475825841221713/1030572698935505027/FiveM_by_Cfx.re_-_Unive_Roleplay_-_discord.gg_unive_2022-10-14_22_04_18.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa servern genom att t.e.x banna lallare som förstör i scenarion men och banna t.e.x folk om man ser de vdma sedan ressa personen som blev vdmad men också försöka göra mindre arbete för staffsen så det kan fokusera på annat

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill alltid att Unive ska bli det bästa den kan bli och kunna hålla så hög rp nivå som möjligt på servern även om den har en så stor spelarbas som servern faktiskt har. Då är det lätt hänt att man hamnar i situationer med lallare vilket ofta brukar förekomma vid spawn punkterna alternativt torget då vill jag alltid kunna göra något åt detta problem som kan lösas så enkelt med en kicka eller (sv ban) hellre än att behöva stå ut med det vilket blir otroligt tråkigt när man försöker ha så hög rp nivå hela tiden så kommer det alltid finnas folk som bara vill förstöra och som servervakt hade jag alltid löst dessa problem som uppstår. Vill att omgivningen alltid ska kunna uppleva så bra rp nivå som möjligt utan dessa lallare som kommer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara lite olika en i detta fall är det om du t.e.x abusar dina perms för att t.e.x revva dig när du dör eller kicka folk för att man själv vill vara före i t.e.x en tävling och detta gör ju så det blir Korruption eftersom man utnyttjar förtroendet man har fått av staffsen för att hjälpa andra och inte bara göra bättre för en själv
 
Tillbaka
Top