Accepterad xkillermanxx | Medlem ansökning (hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vinnis

Medlem
Servervakt
Meddelanden
550
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Enis

Vad är ditt discord namn? Vinnis#3500

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Duke Ahmedson. Han är ursprungligen från Palestina men flyttade till Sverige på grund av krig. När han kom till Sverige som 13 åring grabb så tyckte han inte riktigt att han passade in i samhället. Han var stökig, dålig och inte motiverande i skolan och i samhället. Och igen ville försöka hjälpa honom. Han föräldrar blev oroliga men han brydde sig inte. Han bestämde sig för att hänga med äldre och dåliga folk som påverkade han och hans väg fel mot livet. Han började med kriminella saker. Som droger, sålde och ville försöka få andra på att komma in i detta. Men en dag förändrades allt. Han blev skjuten i bröstet och huvudet för hans vän ville hämnas på han. Han blev infångad och han satt fast i fängelset i två år. Men när han kom ut började han ändras. Han flydde sin gamla bostad och bosatte sig i Unive’s stad. Där han träffade på en vän som hette Alex Nillson och Ahmed i Medletiden. Han kände sig trygg i staden men sen började han fortsätta med dessa dåliga saker igen, han visade även hans vänner dessa dåliga sakerna. Och nu är vi här..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med till massor mer roliga, intressanta och sorliga scenarios, jag kommer att utveckla min rp på de också igenom att kanske jobba på ett jobb eller rpa med en kriminell rp. Jag vill kunna komma ganska långt med de, kanske hjälpa folk som har problem med de, utveckla serven så att den blir mer tryggare när folk är runt om mig, kunna göra så att min rp nivå är också riktigt hög.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte spela för makt och pengar osv utan att båda ska ha roligt när de spelar och att båda ska vinna. T.ex. Jag rånar en bank eller något liknande då ska också jag kanske låta poliserna göra så att de får också en chans, att utvcekla mer på scenariot om de.

Hur hittade du Unive? Min bror spelade i denna servern och sedan började jag med det med.

Tillbaka