Vad är din steam profil länk? har de på epic
Vad är ditt namn i verkligheten? antonio
Vad är ditt discord namn? Bambi卍#6422
Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2001
Berätta om din karaktär. gangster snatta bilar sälja känna pengar råna o fixa en kartell med beknare som säljer knark o springisar som fixar bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är duktig på RP trollar inte tar de seriöst har en plan på pengar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört mycket om er
Hur hittade du Unive? mina vänner spelar om de o tjatar på mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? kartell känna pengar göra en av dom största ligorna
Vad har du som mål att uppnå på Unive? göra de störe
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har mera kört drift o skrp
Vad är ditt namn i verkligheten? antonio
Vad är ditt discord namn? Bambi卍#6422
Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2001
Berätta om din karaktär. gangster snatta bilar sälja känna pengar råna o fixa en kartell med beknare som säljer knark o springisar som fixar bilar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är duktig på RP trollar inte tar de seriöst har en plan på pengar
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört mycket om er
Hur hittade du Unive? mina vänner spelar om de o tjatar på mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? kartell känna pengar göra en av dom största ligorna
Vad har du som mål att uppnå på Unive? göra de störe
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har mera kört drift o skrp