Nekad xinez123 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xinez123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Huggeboy7

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll mot vissa men elak mot dem som är elaka mot han. Min karaktär heter Hugge swag och är föd 1986-19-86. Han har haft en jobbig uppväkst hans pappa dog av lung canser när han bara var 4 månader. Hugges mamma var en knarkare och levde i ett barnhem. När Hugge var 13 slutade han i skolan och började bli kriminel. När hugge var 16 blev han uteliggare för han blev rånad av ett gäng. När hugge blev 18 år såg en kvinna honom sova i staden Kvinnan tog Hugge till hons hem och dom blev kära. Kvinnan hete karin. Karin och Hugge skaffade barn och blev en familj. Hugge skaffade ett företag och känade pengar. hugge hade växt upp och nu lever Hugge och Karin ett vanligt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär är spännande karaktär som är hjälpsam och rolig mot dem jag gillar.
Jag är en bra RP spelare och håller mig så rialistick som möjlig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario är att andra kan vinna ett scenario inte bara sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm är när man kör på någon och rdm är när man dödar nån utan anlednig. Man ska inte vara så toxic och har vänlig ton och agrivisitet massamer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat Fivem i över 2 år och jag har spelat engelska servar tillexempel psrp och jag vill lära mig mer saker om Unive och rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har blivit godkänd en gong och blev intervijuvad men kunde inte alla regler.

Nekad. Utveckla samtliga frågor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka