Nekad Xify | Medlem ansökning | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xify

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198100847636/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? ˣᴵᶠʸッ#9829

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Persson han är 23 år gammal och bor i en villa tillsammans med sin sambo och 2 barn. Han gillar att meka med bilar och vara med sin familj. För att skaffa ett jobb så Jonas Persson kan försörja sin familj behöver han nu ansöka om ett medborgarskap. Han har som mål att bli polis en dag, men det blir svårt eftersom han har problem med sin rörelse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå där jag kommer skapa stora scenarion, det behöver inte vara planerade scenarion. Vi säger att jag hamnar i en bil krock, där har jag ett perfekt tillfälle till att skapa ett scenario.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många olika och roliga scenarion, en bra rp nivå, laglig rp och rolig rp för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att jag ska spela så att alla får ha det kul, nu är jag kriminell och ska göra ett bankrån så tar jag kanske inte min snabbaste bil för att komma ifrån polisen på 3-4 sekunder utan jag tar en bil som man kanske kommer ifrån polisen med på 4-7 minuter

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som tipsade Unive och jag fick testa det och jag tyckte det vart jätteroligt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka