Accepterad Xicho | Medlem ansökning [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xicho

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199235140667/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mofak

Vad är ditt discord namn? Xicho#2770

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Karlsson han är 21 år och han och hans familj var inte så rika men klarade sig iallafall och hade råd med mat. När han var liten ville han ha mycket pengar snabbt.
Därför kom han in i det kriminella sakerna som inehåller droger.
Han började sälja kokain och weed då. Han tjänade ihop ganska mycket pengar. Sedan när han blev större gick han runt och köpte vapen och sedan sålde det för mycket pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kan bli bättre på att rp:a om jag rp:ar på unive eftersom det är en mycket realistisk server och jag vill kunna få göra mer saker på servern än att bara köra bilar och bara gå runt, det blir lite tråkigt då ifall man kan bara göra det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan utveckla det genom att spela realistiskt som de andra och jag bidra ett mer seriöst och roligare typ av rp:ande och jag skulle kunna få folk att stå till reglerna och inte spela hur de vill.och jag skulle gärna försöka att hjälpa till att få in mer medlemar eller spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som då spelar som Alex så vill jag försöka hålla mig till hur jag har beskrivit min karaktär och jag vill utveckla livet som Alex då och att jag tänker på att man ska inte alltid vinna i alla scenarion annars blir det ett tråkigt rp:ande.

Hur hittade du Unive? Min vän rekomenderade unive hela tiden eftersom han tycker det är en mycket bra server och jag har också hört om unive från youtube och twitch.

Tillbaka