Accepterad Xgxd | Whitelist ansökning [Momme] [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xgxd

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198085080494/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rick

Vad är ditt discord namn? pogrick#1190

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Xavi Qeoeso och är en immigrant från Cuba, Xavi är barnbarn till Fidel Castro men det får ingen veta. Xavi gillar att köra snabbt efter han har sett Vin Diesel filmer och vill va som han. Det som Xavi gillar mest är pengar, för hur ska han annars kunna köpa sina exoctiska bilar som han drömmer om och Xavi bryr sig inte om han måste tjäna pengar på ett olagligt sett eller inte.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag kan bidra mycket. Sätter jag kommer att bidra på är att vara positiv och välkomna nya Rpare och vägleda de till att kanske hitta jobb eller jobba för mig och min familj. Jag känner att jag vill hjälpa folk som är nya precis som jag hoppas folk hjälper mig när jag blir whitelistad, det är alltså viktigt med gemenskap i servern och att folk ska känna sig välkomna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad för det känns som att det blir mer saker man kan göra och det gör så man kan Rp på olika situationer

Hur hittade du Multistaden? Hitta genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul för mig och andra runt om mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka