Accepterad xgg | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xgg

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199754516052/

Ditt Hex-ID: steam:11000016af21654

Vad är din discord tagg? dngr5

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Toris valde att banna mig för att jag värnade inte om mitt liv och sköt när en person hade riktat mot mig. Detta var upp till 100% fel av mig då jag har läst reglerna och vet att ibland måste man även köra för motpartens sida och vara beredd på att förlora scenarion ibland.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åkte runt sen kom några och hetsade mot oss. Föraren körde efter dem för att prata med dem hoppa ut och skjöt direkt. Jag sköt ner en och därefter blev jag ragdollad. En person riktade på mig och sa att jag skulle ta upp händerna. Jag vet inte vad jag tänkte då, antagligen att vi var fler än dem men det jag inte visste var att 2 av oss var döda och därför var vi underlägsna. Jag gjorde ett skit dumt val och sköt mot han och detta ledde då till att jag fick denna ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var så klart bara mitt fel och ingen annans. Jag spelade inte för motpartens sida i det scenariot och gjorde det bara tråkigt för alla genom att göra regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första "riktiga" ban. Har blivit ac bannad förut och det kunde jag inte göra något åt, men jag har äveb blivit bannad i 10 minuter förut och lärt mig av bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Så klart kunde jag inte vara självisk och jag borde bara tagit upp händerna så vi kunde skapa ett roligt samt långdraget socialt scenario. Men jag valde att FearRPa och inte spela för motpartens sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag kommer aldrig göra likadant igen och det kan jag säkra er! Jag vill verkligen bli unbannad så jag kan spela på servern igen, ifall jag blir unbannad kommer jag aldrig göra samma sak igen. Om ett sådant scenario händer igen då kommer jag ta upp händerna och spela så att alla i scenariot har kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka