Nekad Xgamer | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xgamer

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ditt discord namn: stolpeee

Ditt Hex-ID: 1100001405dc9b2

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen ped

Vem/vilka tog beslutet? Bubble gum

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag skriver till er för att uttrycka min tacksamhet för att min överklagan har blivit godkänd och att jag nu har möjlighet att återuppta mitt spelande på Unive. Det har varit en lång process och jag är glad att få chansen att fortsätta vara en del av ert community. Som ni säkert är medvetna om, blev jag permanent avstängd från Unive, vilket ledde till att jag förlorade alla mina roller, inklusive rollen som "ped". Detta var en stor förlust för mig, särskilt med tanke på den tid, engagemang och pengar jag har investerat i rollen och på plattformen i stort. Jag har alltid haft ett stort intresse för att bidra till gemenskapen och att utvecklas inom mitt spelande, och jag har verkligen saknat min roll. Nu när min överklagan har godkänts skulle jag verkligen uppskatta om jag kunde få tillbaka åtkomsten till min tidigare roll som "ped". Jag har investerat mycket för att bygga upp den rollen, och jag känner att jag fortfarande kan bidra positivt till plattformen. Jag skulle vara tacksam om ni kunde hjälpa mig med att återställa min roll och ge mig en vägledning om vilka nästa steg som behövs för att få tillbaka tillgång till den. Om det finns några ytterligare åtgärder eller information som jag behöver ge för att få detta löst, tveka inte att höra av er. Tack för er förståelse och hjälp. Jag ser fram emot ert svar och hoppas att vi kan hitta en lösning så snart som möjligt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att tacka för att min överklagan har blivit godkänd. Jag förstår att beslutet om min avstängning inte var felaktigt, men efter att ha överklagat och verkligen visat att jag har lärt mig av mina misstag, är jag glad att ni har gett mig en andra chans. Med tanke på att jag nu har tagit ansvar för mina handlingar och utvecklats från mina erfarenheter, känner jag att det vore rimligt att få tillbaka mina tidigare roller, inklusive rollen som "ped". Jag har lagt ner mycket tid och engagemang i rollen och i spelet, och jag är redo att bidra positivt till gemenskapen på Unive. Jag skulle vara tacksam om ni kan återställa min roll som "ped" och ge mig information om nästa steg för att få tillbaka åtkomst. Om det finns något mer jag behöver göra, vänligen låt mig veta. Tack för er hjälp och förståelse. Jag ser fram emot ert svar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/ellio/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202024-12-19%20210015.png (Bevis på p ban)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka