Nekad Elkan | Beslut Överklagan [MOD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elkan

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Ditt discord namn: elkan1312

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198969615470/

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell

Vem/vilka tog beslutet? Botten

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag missade ett krim möte.

Hur är beslutet felaktigt? Jag fattar att kriminell rollen drogs i och med att jag missat att skriva behåll och helt enkelt missade mötet, däremot skrev jag till kriminell ansvariga 2 dagar efter botten hade dragit rollen men fick inget svar. I och med det anser jag att detta beslut är felaktigt och bör övervägas att ge tillbaka min kriminell roll. Under den tiden som detta möte var så var jag hyfsat inaktiv pga privata händelser i mitt liv som gjorde att jag inte kunde spela så mycket, nu däremot är jag väldigt aktiv och rpar för tillfället som polis. Jag anser att jag är en duktig rpare och har flera års erfarenhet av kriminell roleplay på Unive, därför kommer ni inte bli missnöjda ifall ni väljer att ge tillbaka min krim roll.

För er vetskap så tog jag ju som sagt en paus från spelandet pga privata händelser, vilket förklarar varför jag överklagar detta beslut nästan 1 år efter det tagits. Däremot är jag väldigt aktiv nu och kommer bidra med grym rp om ni väljer att ge tillbaka rollen. Ifall ni har några fler frågor ställer jag gärna upp muntligt och diskuterar, där jag ytterligare kan argumentera till varför ni bör ge tillbaka min roll.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Skickar bevis nedan.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka