Nekad Xgamer | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xgamer

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199040154034/

Ditt Hex-ID: 1100001405dc9b2

Vad är din discord tagg? stolpeee

Vem var det som bannade dig? _lk040

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-29 212104.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett val, vilket var att använda spawnmenyn efter att jag låg död i en bil i 10 minuter, efter att ha blivit skjuten av någon från motståndarlaget, så inser jag nu att det var ett stort misstag. Fattar därför varför dom valde att banna mig och det gjorde dom rätt till för sånt är inte okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad gjorde jag ett stort misstag som jag verkligen ångrar. Jag använde spawnmenyn medan jag låg död i min bil, och jag visste att det var fel, men jag tänkte inte mig för. Efter att jag använt spawnmenyn blev jag, några minuter senare, bannad i 30 dagar för combat loggning. Jag förstår nu att det var ett regelbrott och ångrar verkligen mitt agerande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen ingen felaktig ban eftersom jag gjorde ett stort misstag genom att använda spawnmenu. Jag vill bara säga att jag är väldigt ledsen för att det hände och jag fattar verkligen felet jag har gjort så därför är det såklart ingen felaktig ban men tänkte att staffsen kunde lösa det på ett annat sätt genom kanske att ha pratat med mig i staff samtal innan dom gav mig en ban på 30 dagar och gett mig någon varning eller något men jag fattar att det är fel av mig och att det är rätt av er att ge mig en ban men tänkte att jag kanske skulle kunna få en chans och prata men för att sammanfatta så är det här ingen felaktig ban och något jag har lärt mig extremt mycket av och kan lova er att det inte kommer hända i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad en gång tidigare när jag började spela unive för några år sedan det var eftersom jag använde ett olämpligt namn som jag själv visste om och ändrade fast bytet av namnet hade inte ändrats när jag gick in game så det var offentligt för alla så fattar självklart varför jag fick bannen och har lärt mig en hel del av att aldrig ens någonsin försöka använda ett sånt namn igen och att jag aldrig borde gjort det från början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns många olika sätt som jag kunde gjort detta på ett av dom var bara enkelt att skicka prio så att någon skulle kunna hämta upp mig och lämnat mig till sjukan vilket hade varit ett mycket bättre alternativ istället för att använda spawnmenu till gäng huset som bara bildar en orealistisk rp. Jag ångrar extremt mycket mitt val och hade ändrat mitt val om jag hade kunnat backa tillbaka i tiden. Mitt val hade inte behövt bli en ban och hade blivit ett bättre val för rpen i denna servern vilket vi alla strävar efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter jag hade fått denna ban har jag verkligen förstått mitt fel och ångrar det så mycket och bara önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden för att ändra det. Mitt val av mina handlingar har bara spridit till en orealistisk rp och fattar verkligen det och förstår att jag har gjort ett stort fel på servern och önskar om jag skulle kunna få en bara en ny chans att kunna förbättra mig, har verkligen gått igenom alla regler som finns på servern igen för att verkligen kunna bidra med en bra roleplay här på servern vilket jag kommer sträva så mycket jag kan för i framtiden. Ifall jag under några omständigheter blir unbannad kommer jag ändra min rp nivå väldigt mycket på ett bra sätt såklart som gör det roligare för alla och jag vet inte vad som hände när jag tog spawnmenu för jag vet att det är fel och att alla mina handlingar leder till konsekvenser och vill bara säga att i framtiden kommer jag göra sätt annorlunda jag kommer verkligen inte under några omständigheter upprepa sånt här igen för att jag förstår att det är fel och att denna servern har kommit långt och har blivit väldigt populär och har en väldigt bra rp nivå och fattar om folk gör så här så är dom inte välkomna och jag fattar att jag har gjort fel men undrar om jag kan få en chans och vissa er att jag verkligen har lärt mig av min ban och att kunna få komma tillbaka för att rpa på ett mycket bättre sätt som kommer göra det roligare för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka