Accepterad Xfeerz | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xfeerz

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? Xfeerz

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ivan Malek 2000-09-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, tackar inte nej till nya vänner och extremt framåt i livet och jobbar mer än gärna då han tycker att man ska ha ett stabilt liv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ivan har haft en svår uppväxt, präglad av osäkerhet och ensamhet. Hans föräldrar var drogberoende, vilket gjorde hans barndom kaotisk och otrygg. Tidigt i livet tvingades han ta hand om sig själv, och när hans föräldrar gick bort i unga år blev han helt ensam. De senaste åren har mycket svårt för honom Nu har Adam börjat tänka mer på sin framtid. Han vet att han inte kan ändra det förflutna, men han vill skapa en bättre tillvaro för sig själv. Eftersom han alltid har haft ett stort intresse för bilar överväger han att söka jobb på Mekonomen eller någon annan bilverkstad där han kan få arbeta med det han älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill och mina kompisar har funderat på att börja spela på denna servern och gå all in med rp och försöka göra oss stora i stan och vi vill ha med folk som är mogna och är bra på rp och fattar att rp måste vara vinnande för bådas perspektiv och att det ska vara en platform att ha roligt på!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. b. VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. c. COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet inte men ni kan gärna fråga frågor i samtal

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka